Bio-Ki op de Biobeurs

Als Bio-Ki hebben wij ons weer geprofileerd op de Biobeurs. Op de startdag woensdag was het nog rustig, even was de vrees dat de nieuwe plaats en tijd niet goed zouden uitpakken. Het weer was goed, en zoals het een echte boer betaamt, moet er dan op het land gewerkt worden. Gelukkig was donderdag wel een gezellig drukke dag zodat we toch een groot aantal leden hebben gezien en gesproken. Ook hebben we veel voorlichting kunnen geven aan mensen die ons nog niet kende, en hebben we zelfs enkele nieuwe leden in kunnen schrijven.

Op beide dagen hadden we een prijsvraag waarbij de mensen een Bio-Ki jas konden winnen.

Woensdag was de vraag hoeveel leden de Bio-Ki heeft na afloop van de Biobeurs. Het goede aantal was 92 leden, Lisa zat met haar antwoord van 98 het dichtste bij en wint dus de eerste jas.

Op donderdag stond een pot vol met rietjes klaar voor een gokje naar het juiste aantal. De schattingen liepen uiteen van 110 tot 1010, en het werkelijke aantal lag hier dus wel ergens tussenin. Koos van der Laan was met zijn aantal van 360 het dichtst bij de 342 stuks in de pot.

Als bestuur is het altijd leuk om leden in levende lijve te spreken en te horen wat er speelt in het werkveld. We hopen dat onze inspanning resulteert in goede betrekkingen en bestellingen en hopen zo onze vereniging uit te bouwen en te werken aan een gezonde, productieve veestapel.

We willen dan ook iedereen bedanken die ons op de Biobeurs heeft geholpen, en hopelijk tot de volgende keer.

Winkelwagen